2014. január 25., szombat

Chapter One ~


Én magas hangon nyüszíteni kezdtem ..majd elájultam...

*Charlotte Sher*

Puhát éreztem magam alatt..Mint egy ágy..Megmozdítottam a jobb kezem, de akkor a vállamba mély szúrást éreztem amitől felnyögtem.
Lassan kinyitottam a szememet hogy körülnézzek...Először homályosan láttam ,majd pár másodperc után kitisztult a látásom.Körbenéztem a szobámban..Sehol senki...Aztán a kávéfőző hangját hallottam a földszintről..Megpróbáltam felülni de a vállamba megint éles fájdalom hasított..Ez most erősebben mint az előző..Ezért felsikoltottam..
-Na próbálkozz mert csak jobban fog fájni...-mondta egy ismeretlen hang a szoba sötét  feléből..Mély ,rekedtes hang mely apukáméra emlékeztetett...
-Ki vagy te??-kérdeztem...
-A nevem Zayn Malik...-mondta és előlépett a sötétből hogy lássam..Fekete haja , gesztenye barna szeme , és magas alakja megfélemlített..Az egyik fülében fekete fülbevaló foglalt helyet.
-Mit keresel itt.?-kérdeztem mire félre bólintotta a fejét..
-Az egyik barátomnak segítek..
-De..Kinek?Te mentettél meg?-kérdeztem , és felvontam a szemöldököm..
-Nem..-mondta és az ágyamhoz sétált majd leült a végébe.-De  azért hatásos belépés volt.. Nem?-mondta viccesen, melyen elmosolyodtam.
-Még lehetett volna egy kis füst és aláfestő zene..-mondtam nevetve.
-Akkor még hatásosabb lett volna .-mondta már ő is nevetve.Gyorsan oldódott a hangulat mikor Zayn már eljátszotta hogy hogy kellett volna ...
A hangulatot az rontotta el hogy valaki belépett az ajtómon..Egy félmeztelen barna göndör hajú ,  rikító zöld szemekkel.Zayn ellentéte..
-Szia..-morogta oda nekem..
-Öm..Hello.-mondtam és kérdőn néztem Zayn-re..Ki ez az alak , és miért ilyen bunkó velem?Lehet hogy...Ahaaa!Ő az aki megmentett...Biztos csak teher voltam a hátán..
-Zayn..Gyere megyünk..-mondta ,de rám sem nézett...Már sétált volna ki az ajtón mikor meglátta hogy a fürdőajtómon egy kép lóg..Mark-ról volt egy kép..Mark a legjobb barátom volt..Csak itt hagyott mert elköltöztek..Hiányzik..Azóta nem volt egy barátom se..Zayn-el már kezdünk jóban lenni de beállít ez a göndör aki most elrángatja...
-Várjatok!-kiabáltam...-Elmondanátok nekem mi ez az egész?-kérdeztem és felültem , de megint a vállamba hasított a fájdalom...Felsikítottam és most már meg akartam tudni mi van vele..Nagy nehezen felálltam és a fürdőbe bicegtem..Nem érdekelt hogy nem csuktam be az ajtómat , és két ismeretlen fiú van a szobámba nagy nehezen ,szinte már sírva vettem le az inget..Ez nem is az én ingem!Ez egy fekete fiú ing....Kigomboltam és leráztam magamról..Melltartóban álltam a tükör előtt ..A vállamon egy hatalmas harapás éktelenkedett .. Körülötte zöldes-lilás foltok voltak..A bal kezemmel megérintettem az egyik zöldes foltot , amitől felszisszentem..Zayn megrándult és az ajtóban megállt majd nagy szemekkel bámulta a harapást.Közelebb jött és szemügyre vette..
-Nem hittem volna hogy ekkora a harapás...Be kéne vinni a kórházba..-mondta inkább magának.
-És mit mondasz majd Zayn?-kérdeztem sírva-"Egy farkas megharapta a a barátnőm vállát.."-mondtam.
-Igaza van..-mondta a zöld szemű és nekitámaszkodott az ajtófélfának..-Ezt nem mondhatod, mert akkor kiküldenek egy vadászcsapatot hogy öljék meg őket..-mondta és megforgatta a szemét..Az inget felvette a földről és magára kapta..
-Akkor mi legyen vele??-kérdezte Zayn és ránézett..
-Vigyük el Marie-hoz..-mondta és kiment az ajtón..
-Ki az a Marie ,Zayn?? -kérdeztem mire szomorú szemekkel nézett rám...
-Marie Harry kereszt anyja , aki boszorkány...Ha nincs nagy bajod akkor meggyógyít, de ha túl nagy a baj akkor....-mondta Zayn de a végét már nem merte.
-Zayn..Mond el!-noszogattam...
-Megöl.-mondta és lehajtotta a fejét..
Erre a mondatra meghűlt az ereimben a vér..MI??Megöl??
****

8 megjegyzés:

  1. Anyás...khm...szakszavakkal élve.: Ez a rész tele volt izgalommal és titokkal.és kurvagyorsan hozd a részt mert érzem hogy őszül a hajam!
    Ps: sorry a csúnya szóért :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, a francba nem én lettem az első kommentelő:c Ha lehet egy kicsit hosszabbra írd meg a részeket, hogy minél többet tudjam olvasni:'D Nagyon jó lett, várom a következőt.Ölel Elizabeth x

    VálaszTörlés
  3. Wooow, nagyon tetszik! :)
    btw gazdagodtál +1 rendszeres olvasóval ;)
    puszi: Zara. Xx

    VálaszTörlés