2014. január 23., csütörtök

Prologus~

*Charlotte Sher*

Egyedül...Mint mindig..Az az átkozott farkas vér..
Ha nem harapott volna meg egy átkozott farkas, lehet hogy még élnének a szüleim...Megöltem őket..Mardos a bűntudat belülről..Miért tettem?Miért voltam olyan tapasztalatlan?Hiányoznak...Nagyon .
De nincs mit tenni .Már vége..Úgy érzem hogy nem a fakas hibázott hanem én..De mégis..Én farkasban-..Gondolkoztam miközben kifolytak az első könnycseppek..Az ablakomban ülök és nézek ki a az erdőre..Olyan szép..Esik a hó és az egész fehér...Gyönyörű..
-Ott akarsz élni..Menny!-szólalt meg a belső hang...-Nem mehetek..Nincs ott semmi keresnivalóm..Nem tudnék vadászni, akkor meghalnék..Ha kimegyek a hidegbe átváltozom és ha visszajövök a házba akkor változom vissza..De akkor is nagyon  fáj..-úgy éreztem mintha egy kisördög és egy kis angyal ülne a vállamon..-Tudom hogy menni akarsz...Talán még más farkas is van kint..Lehetnek talán a barátaid is..-mondta a kisördög
-Ne menj!És ha más farkasok is vannak?? Lehet megölnek..!
Nincs veszteni valód...-ezzel az ördög nyert..Tényleg nincs...Hirtelen melegem lett...Lerohantam  a lépcsőn.Úgy éreztem hogy ha a testemet nem hűtöm le szétolvadok..A hátsó ajtót kinyitottam, amilyen gyorsan csak  tudtam kiléptem a hóba.Éreztem ahogy a testem fokozatosan lehűl..Aztán fájdalmat éreztem minden egyes porcikámban ..Átváltozom..Örülök hogy végre nem kell az emberi lényemre gondolnom se..Szeretem..Szeretek farkas lenni..De nem élném túl..Van amikor vissza kell térnem a szokásos unalmas Charlotte-ra..Nem hagyhatom el a régi énemet..Amint megéreztem talpaim alatt a hó ropogását mosolyognom kellett , akár fáj akár nem..Semmi nem fájhat jobban mint ez, de muszáj elviselnem..2 perc múlva már a farkas énem felett uralkodhattam..Az erdőben szaladtam és élveztem ahogy a szél fújja a bundámat..Fehér...Szinte hófehér..Szaladtam ahogy csak bírtam..A sziklás részhez értem..Kiálltam a legmagasabb tetejére és vonyítottam..
Jólesett...Vízhangot hallottam , majd egy másik farkas vonyítását.Ennek kicsit  mélyebb hangja volt...Kicsit megijedtem és amilyen halkan csak tudtam..A távolban elsuhant valami...most már tényleg féltem...
Az árny egyre közelebb jött..Egyre közelebb éreztem a szagát.Egy hím farkas..Majd egy farejtek mögül egy fekete szőrű démont láttam meg..Sárga szemek és szénfekete bunda..A szeme mérgesen csillogott..Lehet beletévedtem a felségterületébe..Hátrálni próbáltam, de egyre közelebb jött majd mikor csak 2 méter..A szeme villogott..Amikor már csak fél méter volt köztünk morogni kezdett...Én is így tettem..Mikor már túl közel ért nekem esett..Én is martam , karmoltam ahogy csak tudtam..Már egy ideje harcoltunk mikor jó erősen belemart a vállamba..Én magas hangon nyüszíteni kezdtem..majd földre estem és elájultam...
*********

6 megjegyzés:

  1. Aztarohadt :oo ember ez ******* jó lett :-) :-D hamar kövit mert elájulok :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kint van :D és köszönöm :3 Nem vagyok kezdő :D

      Törlés
  2. Kedves Író! Ez valami hihetetlenül jó lett, nagyon várom a következő fejezetet, biztos lehetsz benne, hogy mostantól minden részhez kommentelni fogok, örök olvasód lettem<3 Puszi E.xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!!:) Ez nagyon jó!!*-* Új kedvenc <3!! Még csak most kezdem, de hihetetlenül tetszik, már most!!<3<3 Imádom<3<3 Hihetetlen jól írsz*o* Na de nem akarok tovább csöpögni.:D M.xx

    VálaszTörlés