2014. január 26., vasárnap

Chapter Two~

*Charlotte Sher*

Féltem..Féltem hogy megöl..Nem akartam meghalni..Legalább is most nem...
-Ne félj, nem engedem hogy bántson .-mondta és megszorította a kezem..
-Ő volt az aki megmentett?-kérdeztem és lehajtottam a fejem..
-Igen..De azt nem tudom ki támadott meg..-gondolkozott..-Talán ő volt talán nem..Gyere segítek felöltözni.-mosolygott majd a szekrényemhez sétált és kivett belőle egy másik inget..óvatosan rám adta és összegombolta..Mikor meg fésültem a hajam , lassan leballagtam a  lépcsőn..A göndör a konyhában ült és kávét iszogatott..Mikor rám nézett egy kis szikrában megcsillant a szeme,de gyorsan abbamaradt..Rámosolyogtam mire megforgatta a szemét és kisétált volna az ajtón de a karja után kaptam..
-Mi bajod van velem??-kérdeztem.
-Mintha nem tudnád...-morogta és kiszakította kezét a szorításomból és egy kicsit meglökött majd kisétált az ajtón...Morogtam egy "bunkó"-t, de tudtam hogy hallotta mert gúnyosan felnevetett a kanapéról..
Zayn szaladt le a lépcsőn nagy vigyorral az arcán..
-Van kávé?-kérdezte és a zöld szeműre nézett.
-Van.-mondta és bekapcsolta a tévét..Mit képzel ez??..Nem otthon  van..A nappaliba sétáltam és beáltama tévé elöl úgy hogy takarjam a képernyőt..A göndör felvonta a szemöldökét és gúnyos mosolyra húzta a száját.-Mi van? Te akarsz nekem előadást adni?-kérdezte.
-Nem..De végre elárulhatnád hogy ki a franc vagy és mit keresel a házamban....-mondtam és a mellkasomon keresztbe fontam a kezeimet..
-Én vagyok a hősöd drága..Örülhetnél hogy nem hagytalak ott ..-mondta és felállt...Kb. 10 centivel magasabb volt nálam..Mikor megállt előttem végigmért majd kiment az ajtón..
-Akkor legalább a neved mond el!-kiabáltam utána..
-A nevem Harry...Harry Styles!-kiabált vissza.
-Szuper a nevét már tudom..-mondtam és Zayn felé fordultam..
-Hát kislány...Harry fura ember..-mondta és megvonta  a vállát..
-Ha nem mondod észre se veszem..-mondtam szarkazmussal mire mosolyra húzta a száját..
-Te is vérfarkas vagy?-bukott ki belőlem az a kérdés ami már  rég ki akartam bökni...
-Igen-mondta és megfogta a kezem és kihúzott a házból..Megvárta még felveszem a pulcsim és a szövetkabátom majd bezárom azt ajtót..2 kocsi állt a házam előtt.. Egy Range Rover és egy Lamborgini...Ezek tudnak élni..Harry  a  Rover-nek döntötte a hátát és nyomkodta az Iphone-ját ...
Zayn a Lamborgini felé húzott,de Harry erőltetetten megkaparta a torkát és a kocsija felé intett a fejével..Mikor Zayn nem vele akart menni , odasétált hozzánk és megragadta a könyökömet és mérges pillantásokat lövellt felé mire Zayn rögtön elengedett ,de átkarolta a derekamat és úgy néztek egymás szemébe.Éreztem azokat a szikrákat közöttük , amikor két ős ellenség egymás szemébe néz...Ebből semmi jó nem fog kisülni...
-Fiúk.-mondtam ,de nem figyeltek rám..Még mindig mereven egy szó nélkül néztek egymás szemébe, mintha a szemükkel próbálnák a másikat  a földre taszítani...-Na jó ..Ha nem fejezitek be akkor kérek egy címet és megyek busszal..-mondtam már nagyobb hangerővel, mire Harry rám nézett és a kocsija felé vonszolt..Beültetett az anyós ülésbe majd beült mellém..Zayn is elsétált a kocsijáig majd ő is beült...Indultunk talán a végzetem felé...
*******
2 komim után jön a következő :)!

10 megjegyzés:

  1. Kövit!kövit! Imádtm :3 ha 2x írok az is számít szerelmem? xdd <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem :$ xddd de azért jólesik xdd <3 Nagyonszeretlek xdd

      Törlés
  2. Elolvastam a Prológust,elő részt,második részt és nagyon tetszik.
    Várom a folytatást ;)) +1 feliratkozó...puszii
    Vikii Xx

    VálaszTörlés
  3. Jajj :3 Kösszi <3 xx Lots of Love ;)

    VálaszTörlés
  4. Sajnalom amiert eddig nem irtam:c ez valami csodalatos, nagyon teszik varom a folytatast<3 puszi Elizabeth.x

    VálaszTörlés
  5. Heey ismét, Díjat kaptál tőlem:) http://darknes-thevampsfanfic.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés