2014. február 3., hétfő

1. Díjam ! :) Köszii :)

 A díjat köszönöm : Elizabeth Harrison - nak <3!
Szabályok:
- Válaszolni 11 kérdésre
- Írni 11 kérdést
- 11 dolgot írni magamról.

11 dolog magamról:
-Nem szeretem a pókokat.
-Imádom a One Direction-t a , a The Vamps-ot, és a(z) 5SOS-t ( 5 second of summer) *-*
-Imádom  a magas helyes zöld szemű fiúkat. *-*
-A bátyám egy állat :PP.
-Fotós akarok lenni.
-Minden jöhet ami :Farkas ,vérfarkas, vámpír...
-A gumicukrot nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szeretem.
-Az álomvárosom London.
-Néha úgy érzem magam mintha terhes lennék :$ (ne essék félreértés , csak nagyon éhes vagyok :S)
-A banán a kedvenc ételem.
-Március 5.-én születtem. :3

Válaszadás :$ :
-Mi volt 2013 legemlékezetesebb pillanata?
-Mikor megölelhettem egy nagy plüss gumimacit.. *---*
-Zene alatt vagy inkább anélkül szeretsz írni?
-Zene..Mert mikor olyat hallgatom , elképzelem a történethez és beleélem magam.Olyankor jobb részeket tudok írni :3(nemegó:PP)
-Tervezel más blogokat is?
-Igazából most nem , mert sok a tanulás és ezt nagyon szeretem..Ha el kezdek mégagyet ezt biztos nem fejezem be :PP
-Volt már olyan dolog amit megbántál és azt kívántad bár sose történt volna meg?
-Ez természetes :)
-Csalódtál már nagyot emberben?
-Igen.Túl sokat árultam el magamról..Azt hittem megbízhatok benne..De jól pofára estem :S
-Szüleiddel megszoktál mindent beszélni?
Inkább a bátyámmal..Ő a legjobb barátom lelkiekben :)!
-Jártál már külföldön?Ha igen hol?
-Franciaországban :)))
-Mit tervezel a jövőre nézve?
-Hát.Én a pillanatnak élek :)!De biztos hogy legalább egy évre ki akarok költözni Londonba :) :D
-Te hogyan vélelkedsz az 1D tucatfanfictionokról?
-Mivel én is azt írok ezért semmi bajom sincs velük. :)De ha nagyon béna akkor még én sem nagyon akarok beleolvasni:P
-Mi az a dolog amit a legjobban szeretsz csinálni?
-Soroljam?? : Akkor..Enni, inni, aludni ,táncolni ,   focizni, megtépni a bátyámat, megvédeni a barátaimat ,futni, kézen állni, tesizni, sportolni , kirándulni, fürödni, sütni..Kb.Ennyi :D
-Volt olyan amikor úgy tervezted abbahagyod az írást?Ha igen miért?
-Amikor már nem tudtam hol áll a fejem..Egész héten dogák, tanulás, akkor még táncversenyek  és akkor még mellé a blogolás..De az még régen volt.. :)

Kérdéseim:
-Kivel tartod a kapcsolatot interneten keresztül?
-Gyűjtesz valamit?Ha igen akkor mit?
-Van háziállatod?Ha van akkor milyen?
-Mikor érezted úgy hogy másnak adtál valamit, és neked is jól esett látni hogy mosolyog, és örül az ajándékodnak? :)
-A családodban ki  legbefolyásosabb ?
-Kedvenc film?
-Melyik szóval jellemeznéd az életed?
-Mikor kezdtél el blogot írni?
-Ha választanod kéne akkor:Meghalnál jóként ,vagy élnél tovább mint gonosz?
-Ki a legjobb barátod?
-Volt már hogy egy fiú jobb barátod volt mint egy lány ? :))

Küldeném:
What the Hell?

Summer'09[Harry Styles Fanfiction]




Love you , babes!! Lots of love ! xxxxx. :) Most boldog lettem ezért kaptok új részt :DDD

2 megjegyzés: