2014. február 24., hétfő

Chapter Six~

*Charlotte Sher*

Ez meg mi a jó édes anyját keres itt?Először jól leribancoz most meg ?..
-Mit keresel te itt?-kérdeztem mérgesen..Cseppet sem voltam nyugodt , és farkas belül már tépte volna szét a fejét..
-Kérlek  Charlotte bocsáss meg!Nagyon mardos a bűntudat!.-mondta
-Mardosson is!Te engem nálatok szinte leribancoztál!-mondtam , és próbáltam megnyugodni..

-Bemehetnék és elmondhatnám hogy miért ítéltelek el?-mondta és reszketni kezdett..Tudtam hogy be kell engednem, de az a hülye büszkeségem..Nem engedhetem hogy farkassá változzon mert nem biztos hogy haza találna..Felsóhajtottam és elálltam az útból hogy bejöhessen. dideregve, de beslisszolt én pedig bezártam az ajtót..A cipőjét levette majd a kabátját pedig felakasztotta..Mikor kész volt felém fordult és bűnbánó arccal bámult..Fejemmel a nappali felé intettem..Ő bólintott, én pedig elmentem mellette..Éreztem ahogy végigmér, amit nem csodálok..Hogy lehet nekem ennyi eszem?Egy hosszú pólóba és egy bugyiba nyitok ajtót..Az ész megáll!
Leültem a kanapéra ,mire az eddig mereven ,egy helyben álló Niall megrázta a fejét és a kanapéhoz sétált.Óvatosan helyet foglalt , majd gondolkozni kezdett..Mintha nem tudta volna hol kezdje..
-Tudod én saj....-mondta volna de én közbevágtam.
-Ezt már mondtad párszor...-mondtam mosolyogva, mire ő is elmosolyodott egy picit..
-A lényeg hogy azért ítéltelek ilyen csúnyán el , mert Zayn-nek már volt pár ribanc barátnője.És mielőtt megjöttetek volna szakítottam a  barátnőmmel...-mondta és lesütötte a szemét..Rögtön megértettem..Niall nem akart semmi rosszat , csak éppen rosszkor voltam rossz helyen.Még néztem  egy ideig az arcát mikor már láttam hogy majdnem elsírja magát, magamhoz öleltem..Egyből visszaölelt és a fejét a nyakamba fúrta.Az előbb még veszekedtünk , most meg egymást ölelgetve ülünk a kanapén..Mintha nem lenne semmi körülöttem..A nyakamon éreztem a könnyeket..A hátát kezdtem simogatni..Ha egy fiú sír egy lány után, akkor az a lány nem érdemli meg.. kezdtem , és csitítgatni .Mikor megnyugodott elengedtem.A szívem szinte kettészakadt..A kisírt tengerkék szemek ,melyek most kicsit vörösek, a szőke összekócolódott haj , amely attól lett ilyen hogy néha-néha kicsit beletúrtam.Az egész ember lelkileg egy romhalmaz..
-Nincs semmi baj.-mondtam, és végig simítottam a karján.
-Akkor megbocsájtasz ?-kérdezte reménykedve.
-Persze..-mondtam és megfogtam a kezét..-Csak ne csinálj hülyeséget.
-Megígérem.-mondta és megölelt.-Köszönöm.mondta és még jobban szorított..
-Mit köszönsz?-mondtam és visszaöleltem..
-Hogy elmondhattam , és hogy nem nevettél ki azért mert sírtam.-mondta és felállt..A fali órára pillantottam..0:23 ..MI?Majdnem fél egy van !
-Niall!Ne menj már haza, késő van.Nem engedem hogy ilyenkor ilyen szemekkel vezess..Maradj a vendégszobában.-mondtam és felhúztam a kanapéról.
-Rendben.-mondta mosolyogva..-De ne aludjunk!Mesélj magadról..Legyünk legjobb barátok!-mondta az utolsó mondatot ugrálva, ovis hanggal.Felnevettem és én is ugrálni kezdtem és tapsikolni..
-Van popcornod ,fagyid, és gumicukrod?-kérdezte csillogó szemekkel.Az előbbi bánatból semmi sem maradt..
-Alap dolgok egy csaj lakásba!-mondtam és a konyhába ugráltam..
-És mi alap dolog még egy csaj lakásba?-kérdezte és besétált utánam a konyhába..
-Szerintem nem akarod tudni!-mondtam és elnevettem magam.Szerintem rájött a válaszra, mert elfintorodott..A  szekrényből kipakoltam az összes édességet amit találtam..Csokik, chipsek , popcorn , és dobozos wattacukor .Elégedetten terítettem ki az asztalra a talált kincseket..Niall csillogó szemmel bámulta a zsákmányunkat..
-Már csak azt kell kitalálnunk, hogy visszük fel az emeletre ezeket!-mondtam , mire Niall hülye fejjel nézett rám..
-Megoldom..Van reklám szatyrod?-kérdezte mire rájöttem.Az agyam már nem működik hajnali fél egykor..
Az egyik szekrényben kezdtem kutatni..Találtam egy csomót..Elkezdtük elpakolnia szatyrokba a szerzeményt.
Úgy érzem jó estének nézünk elébe...
***********
Remélem tetszik :)  Szerintetek milyen lett?Mert jöhet hideg-meleg mert , és ha nem tetszik valami azt leírni én pedig tanulok belőle :) xxx.
Szandy :)

4 megjegyzés: