2014. február 15., szombat

Chapter Five~

Saját#!!
*Charlotte Sher*
 Amikor a házba értem , bevágtam magam után az ajtót..A könnyeim folytak az arcomon..De nem csak mert szerintem veszekedtek a fiúk hanem ,mert a vállam iszonyúan fájt.Nem tudtam mit csináljak 6 órakor , egyedül otthon.Nem vagyok félős, de azért nem mernék egyedül lenni otthon áramszünetbe egy horrorfilm után.
A lábam csattogott a hideg padlón..A csempe hűvösen taszított a fürdőszobám falán..Fürödnöm kell, akár farkasharapással akár anélkül.
A ruháimat a padlón hagyva , léptem be a zuhanykabinba.A meleg vizet kezdtem elfolyatni magamra..Iszonyúan csípet..De tudtam hogy ez jót jelent mivel a sebből kimossa a piszkot.Mikor már csak a sima véres víz folyt rajtam le ,úgy gondoltam hogy abbahagyom..Óvatosan magamra tekertem a  törölközőt..Aztán beugrott valami..Olyan egyedül vagyok ebben a házban..Csupa hangtalan , unalmas ..Be kell valamit szereznem .. Mondjuk egy kutyát, vagy egy háziállatot..Azóta senki nincs ebben a rohad házba rajtam kívül..Elhatároztam hogy utána nézek a neten..A laptopomhoz mentem és felhajtottam..Rég használtam .Poros a teteje és nagyon zúg..Ideje lenne kitakarítani ,mert minden poros..Ha jobban lesz a kezem ez lesz az első dolgom..Na meg valami munkát keresni...Na meg barátokat...Elmentem felöltözni..Mivel már nem mentem sehova és nem vártam senkit, egy nagyon rövid nadrággal és egy hosszú kinyúlt pólóval ültem le a kanapéra..A fűtést bekapcsoltam ezért már melegedett a levegő..Betakaróztam és neten kezdtem el böngészni..Először kutyák után néztem..Volt egy csomó, de nekem egy darabon akadt meg a szemem ...Egy édes kis kutyus..Alig lehet 2 hónapos..
Egy husky-német juhász keverék kutyus..Nincs is messze ahonnan el kell hozni..Rámentem arra hogy "Eladó felkeresése"..Egy öreg ,kedves arcú bácsi.Írtam egy e-mailt , amiben összefoglaltam hogy szeretném elhozni ezt a kis tüneményt.A laptopomat a kanapéra tettem ,és bementem a konyhába.Éhes lettem és , ezt a tényt a gyomrom ki is mutatta..Gondolkoztam majd feltaláltam magam..Van tojás..Van sajt, és vannak zöldségek..Rántotta!-jutott eszembe..
10 perc múlva mikor már kajával ültem a laptop előtt ,jelzett az e-mailem mert üzenetem érkezett..A bácsi írt vissza hogy mehetek a kiskutyáért...Visszaírtam neki hogy majd holnap..Majd hívok taxit.
A telefonom csörögni kezdett..Ez Adam..A volt szomszédom.
-Szia!-szóltam bele.
-Szia!Csak azért hívtalak hogy holnap tudnál vigyázni  Clare-re?-a lánya egy kis angyal .Adam mindent tud rólam , és én is róla..-Tudod, én mivel dolgozom , Nina pedig nem lesz otthon..-Nina a felesége..
-Adam..Sajnos lehet hogy holnap nem lesz jó!-mondtam kellemetlenül.
-O..Értem akkor mindegy .Szia!-mondta és letette...Bűntudatom volt.
Mikor visszatértem volna az internet világába ,kopogtak..Sóhajtottam ,és felálltam .A meztelen talpam csattogott a padlón..Az előszobába hideg volt , de nem törődtem vele hanem ajtót nyitottam..Az ajtó előtt egy olyan személy állt akit nem láttam most szívesen...
*************************************************
2 komi után jön a következő :3
Tudom hogy rövid lett..De remélem várjátok a végét.. :3
Egyéb :
 FACEBOOK CSOPORT!  

XXXX. :*

6 megjegyzés:

  1. Neeee...miért hagytad abba?! Hamar hozd a következőt!!!!
    Victoria xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát :D Kellett egy kis izgalom :$ Most el is kezdem .$ <3!

      Törlés
  2. *-----------* c'mon c'mon :-) :-) oan naon jóó xdd

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Díj nálam!
    Kicsit későn,de szóltam!;))

    VálaszTörlés