2014. február 10., hétfő

Chapter Four ~

*Zayn Malik*

Charlotte nagyon rendes lány ..Nem értem milért ilyen vele Niall..Oké, Harry-n látszik hogy tetszik neki , de nem tudja magát kifejezni..Csak bunkóskodik..
Ezért határoztam el hogy segítek Char-nek beilleszkedni a mi társaságunkba..Akkor nézzük az álláspontokat..

Nekem:Tetszik, aranyos jófej..

Harry:Tetszik neki..Ami számomra nem jó jel..Így csak bunkó lesz vele..

Liam:Úgy néz ki vele semmi nem lesz..Ellesznek.

Louis:Szerintem vele is minden oké lesz .

Mark:Mark-al mindenki nehezen barátkozik..

 Niall:Na itt lesz a baki...

 
-Charlotte!-intettem el a kezem a szeme előtt mert elbambult..
-É-én..Most szeretnék haza menni...-motyogta és lehajtotta a fejét..A hangja keserves volt...Megsajnáltam .Megöleltem mire arcát a mellkasomba fúrta..
-Hazaviszlek..-mondtam és az állam megtámasztottam a fején..A hátát simogattam mire lassabban kezdett lélegezni..Ezt Harry nem hagyhatta annyiba..Csökönyös  szamár módon húzta el tőlem a lányt a karjánál fogva..Féltékeny pillantásokat dobott felém ,mire lesajnálóan  megráztam a fejem..
-Nem!Én viszem haza!-mondta Harry és kihúzta a lányt az ajtón..Úgy húzta mintha az élete múlt volna rajta.Gyorsan és könyörtelenül..A lány pityeregni kezdett , mire dühös lettem..Harry után mentem és az autója mellett felkaptam a lányt és a saját kocsimba ültettem..Harry megforgatta a szemét.
-Az én autómban jobb a fűtés...-mondtam és beültem..Harry mondott valamit de nem értettem mert az összes ablak fel volt húzva és a fűtés zúgott...Char értetlenül nézte a "párbajunkat".
-Zayn..Miattam ne vessz össze Harry-vel!-mondta felém  fordulva..-Éppen elég ha Harry és az a szőke srác összeveszett miattam..
-Ő Niall.-mondtam majd elmosolyodtam a megszólításon..."Szőke srác" , nem csak kívül..De belül is..
-Zayn...Megkérhetlek valamire?-kérdezett..
-Persze.-mosolyogtam.
-Megadnád a telefonszámod?-kérdezte elpirulva...Akkor most játszunk vele egy kicsit..
-Ezt nem azok a fiúk szokták kérdezni akiknek tetszik egy lány-kérdeztem kacér mosollyal az arcomon.Erre még jobban elpirult..-Mert ha tetszem akkor kimondhatod..Tudod , még szabad vagyok!-mondtam az útra kikanyarodva.Egy percre felé pillantottam és kacsintottam.
-Öm..Én..Na..-dadogott összevissza..
-Én azt hittem  ennél azért tökösebb lány vagy..
-Menj a picsába!-mondta nekem  bosszúsan paradicsom színű fejjel..
-Oké abbahagyom!Még a végén felgyulladsz!-mondtam és kikerültem egy tragacsot ami előttem csigázott..
-Oké..Akkor?-kérdezte aranyosan..Persze tudom mire érti ,de azért szívatom még egy kicsit.
-Mit?-néztem rá ártatlan fejjel..Szerintem most ha leálltunk volna képes lett volna megfojtani egy pocsolyában..
-Ne játszadozz velem Malik!-mondta én pedig felsóhajtottam és intettem a telefonom felé .Elmosolyodott és elvette.Feloldotta a zárat és megkereste a kis zöld telefon ikont..
Ügyesen bepötyögte a számát majd megcsörgette .Elmentette azzal a névvel hogy :
"Életed szerelme ♥"
Ezen kicsit meglepődtem..
-Miért így mentetted el..?-kérdeztem.
-Na ezt el kell mesélnem...Az általánosban mindig így szívattuk egymást.. Ha a másik odaadta a telóját , akkor mi titokban átírtuk a nevünket..Mikor hazament akkor felhívtam és az anyja vette fel..Vicces volt.-mosolygott az emléken..
-DE én már nem az anyámmal élek .-mondtam nevetve..
-De attól még a fiúkat meg lehet vele  szívatni..-mondta mire bólogatni kezdtem...

Komikat írjatok...Pussz xxxx.;)

2 megjegyzés: