2014. február 3., hétfő

Chapter Three~

*Charlotte Sher*

 A kocsiban kínos csönd honolt..Harry vezetett , én pedig mellette ültem az anyósülésen.Mikor ránéztem láttam hogy nagyon elgondolkodik valamin...Zayn  a kocsijával mögöttünk jött..Kifelé bámultam az ablakon....Mikor egy öreg ,lerobbant háznál álltunk meg, Zayn dudált egyet. Egy 40-es éveiben járó nő lépett ki a faajtón..Bizonyára ő lenne az aki vagy meggyógyít, vagy megöl...Életemben nem voltam még ennyire ideges...
Harry kiszállt az autóból és a nőhöz sétált .Kezet fogtak és beszéltek valamit..Ekkor én is kiakartam szállni ,de Harry hátrafordult és intett hogy maradjak ott...Megforgattam a szemem és visszaültem..Elővettem a telefonom és a fülhallgatóm.Zenét kezdtem el hallgatni..Élveztem , ahogy a zene átjárja a testem minden pontját..A lábammal doboltam az ütemet, dúdolgattam.Arra lettem figyelmes hogy Harry egyre agresszívabban beszél a nőhöz...Zayn is mérges pillantásokat vetett rá de a nő mégis nemlegesen rázta a fejét..Harry kezdett bedurvulni mikor Zayn odament és a vállára tette a kezét..Valamit mondott neki ,mire mindenki felém fordult..Én visszatértem a zenehallgatásba.A szemem sarkából még láttam ahogy még mindig engem néznek.Zayn elmosolyodott és intett .Visszamosolyogtam rá ,mire kacsintott egyet észrevétlenül..Én elpirultam.De úgy látszik Harry is észrevette Zayn tettét mert lerázta magáról Zayn kezét és "rámorgott"..Visszaindult a kocsihoz és beszállt mellém..Zayn még mondott valamit a nőnek ,mire elmosolyodtak..A nő is mondott neki valamit mire Zayn bólogatott..Majd intett és beszállt a saját autójába..
-Nem gyógyít meg..-morogta Harry, mire felé fordítottam a fejem..
-Már nem is fáj..-mondtam..Megforgatta a szemét.
-De azért elviszünk a kórházba, és azt mondjuk hogy kutya volt..-mondta és beindította az autó motorját, mire az felzúgott.Zayn dudált egyet mire elindultunk.
-Tényleg nem kell bevinni!Már elkezdtem a gyógyításomat..Már nem is érzem!-mondtam neki ,mire megrázta a fejét..
-Akkor is beviszlek , mert Zayn aggódik miattad..-ezek szerint csak Zayn-t érdekli hogy mi bajom van..
-Akkor te minek jössz..Ha csak Zayn-t érdekli akkor miért nem ő visz el?-kérdeztem mire megszorította a kormányt..Az ujjpercei már fehérek voltak mikor a kórházhoz értünk..-Harry..nem kell jönnöd , ha nem akarsz.Látom a fejeden hogy nem szívesen furikázol..-mondtam neki mire rám pillantott..Felvonta a szemöldökét.Az útra néztem mire megakadt a szemem egy kastélyon ..Ezek itt laknak??Anyám..Megálltunk a ház előtt mire Harry szívdöglesztő mosolyt eresztett felém..Megráztam a fejem.
-Felvágós!-mondtam , mire elnevette magát..Kiszálltam a kocsiból mire Zayn odajött hozzám..Megfogta a kezem és bevonszolt maga után..Kinyitotta az ajtót mire eltátottam a  számat..
-Zayn!Ez hatalmas!-itt laktok ketten?-kérdeztem mire megrázta a fejét.
-6-an lakunk itt..-mondta és bement egy szobába..Utána mentem, és a konyhát találtam magam előtt..
-Így már érthető ez a hatalmas ház..-mondtam nézelődve..
-Hát igen..DE néha még ez is kicsi..SRÁCOK!-kiabálta el a végét..Az ajtóra néztem ahol megjelent 3 fiú.Egy rövid barna hajú barna szemű, egy emós és egy barna hajú ,kék szemű..
-Öm..Sziasztok!-mondtam mosolyogva mire mindegyik visszamosolygott..
-Mi van Zayn?Friss husit hoztál?-kérdezte egy negyedik a fiúk mögött ,mire mindenki felé fordult.Felvontam a szemöldököm.Egy szöszi állt ott ..
-Nem Niall.Őt hagyd békén.Mert lehet neked rossz kedved van, de őt nem kell cseszegetni..-mondta Zayn és odajött mellém..
-Ch...Egy kis fenékrázás és már ugrassz is Zayn?-mondta lesajnálóan ezek szerint, Niall..Na ezt már én sem hagyhattam szó nélkül..
-Te most engem kreatívan leribancoztál...-mondtam és félre bólintottam a fejem mint egy kíváncsi kiskutya.
-Na nem mondod ?-mondta és bejött a konyhába..olyan hűvös kék szeme volt ...Kirázott tőle a hideg..-Tudom hogy valamelyik sarkon találtad..Bár nem mondom azt hogy nem jó a csaj..-mondta és perverzen végigmért, mire szikrákat szórtak a szemeim..
-ELÉG LEGYEN NIALL!NEM ISMERED EZT A LÁNYT!TAKARODJ A SZOBÁDBA!-kiabálta Harry mire Niall megforgatta a szemét és felment a lépcsőn.Harry felé fordultam akinek a szeme már kezdett visszatérni a normális színében..A gyönyörű smaragdzöldbe..Tudom hogy tetszenek neked azok a gyönyörű szép zöld szemek!Gyerünk, vadászd le!A pasin látszik hogy egy szavadba kerülés ugrik az ágyba!Most miért is ne!.-az a fránya ördög már megint a vállamon ül..De várj!Hol az angyal??Nem válaszol.Talán meghalt?Rossz ember lettem?Nem hiszem!Nem akarom elhinni.És akkor most mi lesz?Nem dönthetek az ördög mellett..
-Ó ,dehogy is nem..-mondta ,az egyik barna hajú..
-Mi?-kérdezte Zayn.
-Nem neked mondtam.-mondta Zayn-nek.-Hanem Neked!-mondta és felém fordult.
-Mi?-kérdeztem már én is..A többiek furán néztek rá..
-De dönthetsz mellette..Ő bármikor..
 ******************************************************************
Lots Of Love xx.. :) <3

6 megjegyzés: