2014. március 1., szombat

Chapter seven ~

*Niall Horan*

Igazából, nem is gondoltam volna hogy kibékülök vele..Igazából azon csodálkozom hogy beengedett..
Csak azt sajnálom hogy csak az egyik indok volt igaz a kettő közül..Nem szakítottam a barátnőmmel, mivel nincs is.Most tartsatok hazugnak, mert az vagyok..A könnyek pedig maguktól jöttek..
Bevette..Igen!Szegény tudatlan kislány...
Most éppen csokit zabálva mesél arról hogy neki milyen rossz gyerekkora volt..Én pedig megértő arcot vágva , hallgatom. Szegény, befolyásolható , kicsi lány!Még nem érzi milyen veszélybe került hogy Harry-ke szerelmes lett belé..Így magára haragítja a lányok többségét a városból, mert nem érzi hogy mennyire veszélyes Harry-vel együtt lenni.Persze , nem látom hogy Char bármilyen vonzódási jelet adna Harry felé..Inkább Zayn..Ó , igen! Zayn a másik fele..Persze jó csaj..A feneke , melle és az egész lány , úgy rendben van .Hm..Most hogy így gondolkozom, talán a közelébe férkőzhetnék azzal  a jófiú énemmel.Most is azzal vagyok itt.Nem nehéz!Persze nem fogja magát elém dobni..De harcolunk egyet ..Van egy idézet ami rám nem igaz..
,,Miért állnál sorba másnál, ha valahol első is lehetnél?..."

Szeretem a kihívásokat.De ez a csaj nem fogja magát könnyen adni..A feneke pedig..Csak úgy csábít..Meg akarom fogni!De ezzel még várnom kell.. Legalább a "Majdnem legjobb barát" zónáig el kell jutnom..
A telefonom csörögni kezdett..Char megijedt ,majd a szívéhez kapott és nevetni kezdett .Én nevettem a bénaságán.A telefonhoz mentem és felvettem.
-Mivan Harry?-kérdeztem nevetve.
-Hol a jó francba vagy Niall?-kérdezte idegesen..-Azt kértem hogy békülj ki vele!Nem azt hogy békülős szexet csinálj!-kiabálta a telefonba..
-Nem kérted hanem parancsoltad...-mondtam.A jó kedvem megszűnt.Char a konyhába ment innivalóért.
-Mit csináltál Niall? -kiabálta..
-Bazd meg Harry! Jól megkúrtam és most egy másik csaj lakásáról jövök ki!-mondtam komolyan...
-MIT CSINÁLTÁL???-Kiabálta.Nevetni kezdtem..-Horan, most azonnal hazahúzod azt a kicseszett pofádat hogy szétverhessem....-mondta .Harry ideges ,és ez nem jelent jót..Ő a főnök.Nem szabad ellenszegülni ..
-Megyek már megyek..-mondtam letettem a telefont és lesétáltam a lépcsőn..Char a konyhába limonádéval ügyködött..
-Figyelj Char..nekem haza kell mennem..-mondtam és ránéztem..Megfagyott és megfordult..Még mindig francia bugyiban és kinyúlt pólóban volt.A combjait és a lábszárát bámultam.Elvörösödött és lehajtotta a fejét..
-Hát akkor szia..-mondta és felemelte a fejét.Egy műmosoly eresztett felém.
-Kérlek ne haragudj, de tudod, Harry már ideges hogy hol vagyok.-mondtam őszintén, mert ez részben igaz volt.
-Ennyire szoros köztetek a barátság?-kérdezte , mire én felnevettem.
-Dehogy is !Csak Harry a falkavezér és nem szabad felhúzni..-mondtam és odasétáltam elé.
Ha most nyálas lennék azt mondanám , csodaszép mogyoróbarna szemei vannak..De mivel én nem vagyok a szőke herceg fehér lovon, ezért csak azt mondom hogy szemei vannak..Micsoda megállapítás Niall!Vannak szemei..Amik ráadásul barnák!Ezektől beindulok...Még mielőtt bele gondolhattam volna mit teszek, a szám az ajkaihoz ért..Nem bírtam tovább falni kezdtem..Persze visszacsókolt , de egy kicsit ügyetlen volt.Miután elhúzódtam gyorsan az ajtóhoz mentem , felkaptam a cipőm és a kabátom.Szó nélkül léptem ki az ajtón.Hajnali fél kettő van.Sötét volt de jól láttam.Elővettem a zsebemből a kocsikulcsot és kinyitottam az autóm.Beszálltam  , elfordítottam a kulcsot és gázt adtam ..Olyan gyorsan húzta el onnan , és tettem a kanyarba egy fékezést hogy Fernando Alonso* megirigyelhette volna...

*****
* Fernando Alonso : Forma1 versenyző. :)

I love you Girls!You guys are the best! Több mint +1000 megjelenítés van *---* <3
Úgy látszik ez a vérfarkasos blog jó ötlet volt :) Szerintetek legyen benne még más külvilági erő ? :3 (Pl: Vámpír, Mágus, boszorkány) :D Mert a boszorkányokhoz már van is egy ötletem :DDD
Na bye :3 xxx. <3 :*

5 megjegyzés:

  1. Woow! *------* A kis szemét szőke xdd Perverz állat xdd vagyis farkas :3 Am nagyon jó lett :$$ Siess a kövivel,kíváncsi vagyok Harold hogy reagál a szöszire :D

    VálaszTörlés
  2. Szio most kezdtem elolvasni a blogod és rohadtul tetszik!!! Siess a kövi résszel!!!!!

    VálaszTörlés