2014. március 14., péntek

Chapter Eight~

*Harry Styles*

Miután lecsaptam a telefont (szó szerint) dühömben képes lettem volna szőke fejét a fejét elfordítani a másik  irányba , mint ami a természetes...A konyhába siettem , hogy igyak valamit és lehűtsem a testem..
Nem bírtam magammal..A konyha és a nappali között sétálgattam..A fejemben minden összekuszálódott...A többiek nincsenek itthon, ezért azt csinálok amit akarok..A konyhába mentem..Ismét..Vagy ötször mentem végig az egész házon...Niallt várom..A fala ütötte egy hatalmasat...Mikor ütközött a fallal a csontom, felszisszentem..A bőröm felszakadt , és zsibbadt a kezem..A vércseppek buggyannak ki a sebekből...Kinyújtottam az ujjaim, és így még jobban fájni kezdett..A fehér pulcsimnak annyi..felhajtottam az ujját , majd szépen lassan a fürdőszobába mentem..A vért csöpögtettem magam után..Tudom hogy ha a fiúk hazajönnek akkor megérzik majd a vér szagát..De legalább egy kicsit le tudtam nyugodni..Ajtó csapódást hallottam .Gyorsan kikaptam a kötszert a pultfiókból..Levágtam egy jó hosszút majd miközben kifelé sétáltam a fürdőből kötözni kezdtem a kezem...Zsibbadt , és vérzett..A konyhában pakoltak..Arra felé vettem az irányt..Út közben sikeresen bekötöttem a kezem..Betűrtem a kötszer végét a többi alá..Mikor a konyhához értem , benéztem és Niallt láttam meg pakolni..Nekidőltem az ajtófélfának és vártam mikor fordul felém..Fütyörészve pakolászta zacskóból a kaját a hűtőbe..Köhintettem egyet jelezve , hogy én is itt vagyok..Összerezzent majd unott tekintettel felém fordult..Mérgesen ránéztem mire röhögni kezdett...Dühös lettem..Közelebb sietem..Erre ő egy kicsit megijedt..Hátrálni kezdett a falhoz..Mikor a feje koppant ,már előtte álltam.Sunyin elmosolyodott majd megharapta a száját..
-Jó csaj..De nem az esetem..-mondta szemtelenül , mire még jobban felhúztam magam.A pólójánál fogva emeltem fel és toltam fel a falra...A düh csak áramlott előttem..A farkas belül szinte széttépett.Ijedt fejjel bámult rám , még én mindig  a falhoz toltam..A lába nem volt a talajon...Nem hiszem el hogy ennyire felhúztam magam ezen a kis szaron..Lassan leengedtem, de még mindig tartottam az anyagot.Már nyugodtabb, de még mindig hatalmasakat  nyel..
-Mi a jó büdös franc folyik itt?-mondta valaki az ajtóból...Ez Liam..-Harry azonnal engedd el Niallt!-mondta normál hangnemben..Úgy csináltam mint aki nem hallotta..-Harry , a franca is !Tedd le Niallt!-kiabált...Erre elengedtem majd hátráltam pár lépést..Én még mindig szikrázó szemekkel néztem a szőkét..Ő pedig összehúzott szemekkel nézett vissza rám..-És most mind a ketten takarodtok aludni!-mondta ....Parancsolta!Én vagyok a falkavezér....Nekem nem parancsolhat..Ránéztem , mire egy nagyon dühös szempárt láttam meg..A szeme már nem az eredeti színű..Ilyenkor akár akarod, akár nem szót kell fogadni...-Harry...Mit csináltál a kezeddel?-kérdezte nyugodtabban..
-Semmit!-Egy utolsó pillantást vetettem Niall-ra majd Liamet félrelökve mentem ki az ajtón..Felmentem a lépcsőn a szobámba..Lezuhanyoztam majd egy alsóban blattyogtam vissza a szobámba és estem be az ágyba..Még gondolkoztam ,hogy mi lesz ez után...Majd szépen lassan elnyomott az álom...



****
:) Nem lett túl izgalmas dehát ezvan :D xxx.
XoXo: Szandy*

8 megjegyzés: