2014. március 15., szombat

Ötödik díjam :)))

Köszönöm a díjat Marcsi*-nak :) <3!

Szabályok:
- Rakd ki,hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 5 embernek

11 dolog rólam..
1.Ha fáj a  fejem akkor énekelek :D(kicsit furcsa szokás , de ki mondta hogy normális vagyok?? :) )
2.Van aki szerint jó hangom van , de nem hallgatok rájuk , mert szerintem nincs  :DD
3.Nem vagyok társasági ember.
4.Most az Éhezők viadalát olvasom *--*
5.Nincs barátom és senki sem teszik.
6.Nem szeretem a sajttortát .
7.Van egy osztálytársam aki gyönyörűen énekel :)(Rebeka)
8.Nem szeretem ha egy ember mellettem áll és bűzlik az alkoholtól.
9.A dohányzás káros...De sexy.
10.Angol nyelvet tanulok.
11.BOLDOG SZÜLINAPOT CONNOR <3333333

Kérdéseim : 
1: Mi a kedvenc ételed?-Olyan nincs .
2: Kedvenc zenekar?-One Direction , 5Sos, The Vamps. <3
3: Kedvenc könyv?-Éhezők Viadala-Suzanne Collins
4: Kedvenc műsor?-American Horror Story *--*
5: Ki a kedvenc az One Directionból?-Harry <33333
6: Mennyi időd töltesz a gép előtt?-Hétvégente sokat , hét közben keveset :PP
7: Kedvenc idézet?-Te sírtál?-Nem csak belement valami a szemebe...Egy emlék..
8: Kedvenc írónő?-Sok van de Leiner Laurát kiemelném..
9: Szemüveges vagy ha igen mióta?Csak távollátásra kell, de 2 éve :s
10: Kedvenc tanár a sulidból?-István bá :DD
11: Játszol valami netes játékkal? -Nem.

Akiknek küldöm :



Ennyi jutott eszembe bocsi :PPP Na sziasztok! :*

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése