2014. március 10., hétfő

3.Díj :))


Köszönöm a díjat Victoria Pikes -nek :))) !!

Szabályok:
-Írj 11 dolgot magadról.
-Válaszolj 11 kérdésre.
-Tegyél fel 11 kérdést.
-Küldd tovább 11 embernek.
11 dolog rólam:
 -Nemrég voltam az Aréna Plázába ahol vettem egy pólót, egy koktélruhát, egy ISY fejhallgatót egy fejkendőt, egy nyakláncot ,  és még egy karkötőt amin egy "Mother" felirat van , anyunak meg egy "Daughter" :))
-Nem tudom miért , de néha jobban el vagyok a fiúkkal mint a lányokkal..
-Nem szeretem a trehány embereket (sminkeli magát, NAGYON erősen, )
-Suliban , kilyukadt egy radiátor a termünkben és felázott a padló , ezért másik teremben vagyunk..
-Nem tudom hova menjek gimibe/szakmunkásba tovább.. (Pest megye)
-Kiolvastam Leiner Laura könyveit..(Kivéve:Remek sorozatot)
-Megvettem az éhezők viadalát.. *-*
-Kedvenc énekesem Ed Sheeran.
-Példaképem  nincs...VAN de nem csak egy..
-Elromlott a telefonom... 
-Az agyam 95%-a dalszövegekből áll :DDAnyám szerint is :$  
 
 
 Kérdéseim:
1. Szereted a horror filmeket?-Igen :))
2. Hova mennél nyaralni?-Miami :)) Londonban hideg van :S
3. Szerelmes vagy?-nem..
4. Ha néha napján tehetnéd,elbújnál a világ elől?-Mindenkinél van ilyen szóval igen..
5. Szereted a barátaid?-Ez nem kérdés :DDD <3
6. Niallel séta vagy Zaynnel piknik?-Niall <3
7. Kedvenc dal?-Harry Styles-Don't let me go, Ed Sheeran-I see fire
8. Voltál már külföldön?-Not.
9. Milyen nyelvet tanulsz?-Angol.
10. Valaki miatt írsz blogot?-Nem.
11. Mióta blogolsz?-Jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó régóta :DD 

Kérdéseim:
Ugyan azok amit tőlem is kérdeztek :)
11 kérdés:
1. Szereted a horror filmeket?
2. Hova mennél nyaralni?
3. Szerelmes vagy?
4. Ha néha napján tehetnéd,elbújnál a világ elől?
5. Szereted a barátaid?
6. Niallel séta vagy Zaynnel piknik?
7. Kedvenc dal?
8. Voltál már külföldön?
9. Milyen nyelvet tanulsz?
10. Valaki miatt írsz blogot?
11. Mióta blogolsz?
 
Küldöm :






Ennyit tudok :)) Bocsi ,csak nincs jó napom .. :((

4 megjegyzés: