2014. április 11., péntek

Chapter Eleven~

*Charlotte Sher*

Otthon még Sammel játszottunk.Zayn a fejébe vette hogy megtanítja vadászni.Sam a nappali közepén feküdt , és hatalmas szemekkel méregetett minket.Zayn egy gumijátékot tett , úgy 3 méterre Sam-től, majd a kutyushoz sétált és melléült..Sam is felült majd , kérdő szemekkel figyelte a barna srácot.
-Na figyelj haver...Most megtanítalak vadászni...-mondta a kutyusnak Zayn.Én leültem a kanapéra, felhúztam a lábam és őket figyeltem.Zayn négykézláb állt , mire a kutyus is felállt , és farkát csóválva ugatni kezdett..-Oké, oké ...Na figyu...Először beméred az áldozatot...-mondja a kutyusnak Zayn és a gumijátékra mered.Sam-et nem érdekli mit mond.A figyelmét elvonja a Zayn nyakáról lelógó medál.Egy kis fémlapocska és egy "Z" betű.Csillogó szemekkel figyeli a számára ismeretlen valamit.-És most leha...Hé!Figyelsz te rám?-kérdezi felháborodottan Zayn Sam-től.Én felnevetek mikor a kutyus kicsit megijed és meghátrál..Zayn szemei rögtön sajnálkozóra váltottak , és a kutyus elé mászott .Sam újra ugrálni és kezdett, majd Zaynt megkerülve a lába és a keze között mászott be a két karja közé , és a fejét hátra hajtotta hogy megtudja nyalni Zayn arcát..Zayn nevetni kezdett , és én is jót mosolyogtam rajta..Sam lefeküdt a hátára feküdt , várva hogy Zayn kicsit megdögönyözze, megvakarássza a hasát.Zayn teljesíti a kívánságát majd felállt a földről.Leporolja magát majd felült mellém a kanapéra.
-Jó fej kutyus!-mondja Zayn Samra nézve aki még mindig a földön feküdt.Elmosolyodtam mikor a kiskutyám felpattant és az ajtóban hagyott zacskókhoz tipegett..Az egyiket távolról megszaglászta.Erről jutott eszembe hogy lehet adni kéne neki kaját..Felálltam és a zacskókhoz sétáltam..Sam rám nézett és várta amíg kiveszem a zacskóból a kutyakaját és a konyhába megyek vele.Ő ügyesen üget utánam , és néha-néha elcsúszott a padlón, és hasra esett.

*Harry Styles*
Zayn már egy jó ideje elment.Állandóan máshol vannak , pedig szóltam is nekik hogy banda megbeszélés van..Gondolkozni kezdek.
Elmegyek Charhez és bocsánatot kérek..Olyan bunkó voltam hozzá az elején és ez , hatalmas bűntudatot éreztem.Igaz hogy ezt nem fejeztem ki , de hát, akkor is.Belülről mardos, és fáj..
A szobámba felkaptam egy szürke pólót , és egy fekete farmer.Eddig alsóban flangáltam a házban.
A hajamat összeborzoltam és hátratűrtem.Leszaladtam ,a kocsikulcsot felkapva sétáltam az autómhoz....
Char ház előtt leparkoltam , majd bekopogtam a szerény kis ház ajtaján.De nem Char nyitott ajtót.
Zayn állt az ajtóban póló nélkül..Hirtelen egy kis valami bent megmozdult..Zayn mögül egy kiskutya tipegett ki.Bennem valami furcsa érzés uralkodott ..Mintha.Mintha , nem is én lennék.Meg akarom ütni Zaynt!Mert..Mert,  még én sem tudom!Talán azért mert, nem otthon van, és félmeztelenül áll ,annak a lánynak az ajtajában aki , tetszik...A kiskutya ugatni kezdett  , mire Zaynnal egyszerre néztünk rá.
Valaki feltűnt a konyhaajtóban .Char volt az.Kérdőn kinézett.Zaynre nézett majd rám, majd a kutyára.
Én félredöntött fejjel vártam a magyarázatot.
-Oh...Szia Harry!-mondta Charlotte zavarodottan.-Mit tehetek érted?-kérdezte kedvesen.
-Elmagyaráznád...Mi ez itt?-mutattam Zayn félmeztelen testére , majd a kutyára.
-Gyere be!-mondta Char nyugodtan.Én beléptem volna , de Zayn még mindig ott állt az ajtóban , semmilyen arccal bámult rám.Arrébb toltam mire elkapta a kezem.
-Minek akarsz magyarázatot?Nem vagy az apja Harry.-mondta nyugodtan.Kívülről nyugodtan , belül biztosan már ezer kés van a hátamban , esetleg a hasamban.-Nem vagy te senkije.-na ez fájt!Most nagyon meg akartam ütni...Felment bennem a pumpa, és úgy érzem felrobbanok.
-Engedj be , és ereszd el a kezem, vagy lerágom..-mondtam neki.Eddig se volt túl jó a kapcsolatunk.De ezek tán nem is lesz.Jól van .Játszunk akkor így!Te kezdted , és ebben jobb leszek mint te!Zayn arrébb állt és beengedett.Char fürkésző szemekkel nézett minket.
-Zayn csukd be az ajtót mert Sam mindjárt kimegy.-mondta Char már a kutyára nézve.Zayn gyorsan a lábával óvatosan visszatolta a kutyát és bezárta az ajtót.Char intett hogy menjünk be a nappaliba.Mindenki leült a kanapéra.Én Char bal oldalán Zayn pedig a jobb oldalán ült.Elmesélt  mindent Samről , és arról hogy leöntötte Zay  felsőjét a narancslével , ezért Zayn levette , és Char kitette száradni.
-Így már értem.-mondom és , átölelem a vállát , ami kicsit meglepi de elmosolyodik.Kicsit jobban hozzám húzódik , mert elég hideg van a lakásba.Zayn nagyon csúnyán néz rám.Char lehunyja a szemeit és egy kicsit elpihen a karjaim között..Mi lenne ha a barátnőm lenne és minden nap ez lehetne?Milyen lenne ha minden nap én kelteném reggelente?Vagy ha reggel ő keltene , ágyba reggelivel?De túl sok a "ha"..
Zayn még mindig így bámul, és látom a szemében hogy gondolkozik azon : Hogy öljön meg ; Hogy szerezze vissza a közelébe Chart..Éreztem ahogy a lány elalszik a karjaim között..Egyenletesen veszi a levegőt.Résre nyitott ajkakkal szuszog az oldalamba.
Elmosolyodtam.Zayn szeme is a lányra  tévedt , majd felállt hogy felvigye a szobájába.Mielőtt hozzá érhetett volna gyorsan felkaptam .A kutya ugatni kezdett , mire Zayn elindult a kutya felé..
-Sam!-mondta határozottan .A kutya még mindig nyüszített , és ugatott rám.Intettem a fejemmel Zaynnek.Felindultam a lépcsőn.  A kutya követett egészen a szoba ajtajáig.A küszöbön leült és nézte ahogyan leteszem a lányt az ágyra...Char nyöszörögni kezdett .
-Harry?-kérdezte álmosan , csukott szemmel.
-Honnan tudtad.?-kérdeztem.
-Az illatodról.Bárhol felismerném-mondta , én pedig elmosolyodtam -Aludj velem , kérlek!-nyöszörögte és megragadta a pólómat.
-Rendben , Hercegnő de engedj el.-mosolyogtam.letette maga mellé a kezét én pedig bebújtam mögé az ágyba.A kutyus a lábamnál nyüszíteni kezdett.
-Tedd az ágyra ,kérlek-mondta.Visszaültem és a kutyust feltettem az ágyra.Ő rögtön Charhez sietett.Már amennyire tudott.A lány fejéhez ült , és nyalogatni kezdte az arcát.A lány elmosolyodott , és megsimogatta a kutya fejét.Visszafeküdtem és közel húzódtam hozzá.A testem felmelegítette az övét.Csodás pillanat volt.
Bár örökké tarthatott volna.
*******

Sziasztok :))Remélem tetszett ez a fejezet :) Én egész jónak találom :DD Remée ti is :) Mondjatok véleményt és pipáljatok pls. :))
Sok puszi! :))
Szandyxx.

7 megjegyzés:

  1. Úúú, de tetsziiiiiiiiik!!!!!!!!!!! :D <3 ennyi, nem tudok mást mondani/ írni neked!!

    VálaszTörlés
  2. Szentszűzmatiska*wwww* IMÁDOM! gyorwan kövit :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösszi :$ <3 De a tiédbe is kéne már új rész ><

      Törlés
  3. nyunyunyunyu D: Marry me. Mindegy hogy Zayn, vagy Harry, (most vagy Tey vagy Orsi fog kicsinálni.xD) DE AZ EGYIK KELL. c:

    VálaszTörlés