2014. április 25., péntek

Chapter Fourteen~

*Charlotte Sher*

Harry után mentem.Az ajtóban egy vöröses-szőke hajú lány állt.A haja ráomlott a  szilikon mellére , és a vörös ajkait sunyi mosolyra húzta.A szemei szürkés-kéken csillogtak ahogy felnézett Harryre.Nem volt túl szimpi.Egy igazi plázacica.
Harry idegesen bámulta a lányt aki csak vigyorgott.
-Helena te mi a faszomat keresel itt?-kérdezte Harry.Zayn is mellettem termett.Megfogta a kezem és megszorította.
-Szia ,bébi.-mondta a csaj.-Hiányoztam?-kérdezte és megsimogatta Harry bicepszét..Zayn is megvető szemekkel figyelte a lányt.
-Nem.-mondta Harry keményen , mire a csaj felkuncogott.- Mit keresel itt hajnali 3-kor?-kérdezte, még mindig kint tartva a lányt.
-Mindent elmondok ha beengedsz.-mondta és ő is komoly képet vágott.Én közelebb mentem Zaynhez.-Tudod, Harry.Tél van és elég hideg van kint.-mondta és megvillant a szeme.Ő is farkas.Harry arréb állt az ajtóból.Miután a lány betopogott a 10 centis magassarkújában , becsukta.Zayn közelebb húzott magához.-Milyen cuki vagytok együtt.-mondta minket vizslatva.
-Nem vagyunk együtt.-mondtam egyszerre az engem ölelő fiúval.
-Aha..Persze.-mondta úgy mintha nem hinné el.
-Miért jöttél ide?Honnan tudod hogy itt vagyunk?-kérdezte Harry.
-Menjünk a kanapéra.-mondta és húzni kezdte a kezem.Ebben a pillanatba Harry is mellettem termett és Zaynnel egyszerre  húztak vissza magukhoz.-Ugyan már!Nem harapok!-mondta és megragadta a kezem.Most erősebben.Ez egy picit fájt.Most ő rántott ki a fiúk kezeiből.Zayn felmordult.Harry szemei lángolni kezdtek..
-Engedd el a lányt, vagy letépem a fejed.-mondta Harry, és már a farkassá válás határán volt.
-Ohh..Én ezt nem akarom.-mondta színészkedve.Lebiggyesztette a száját , és egy pisztolyt húzott elő a zsebéből.Zayn hirtelen felénk lépett , de a lány a nyakamnál fogva magához húzott.Harry is lassan felé lépett egy lépést.A lány engem húzva hátrált.-Egy hirtelen mozdulat , és a lánynak annyi.-tartotta a fejemnek a pisztolyt.
-Nem ölheted meg.-mondta Harry , és magabiztosan megállt egy helyben, komoly fejjel bámulva minket.-Te is tudod hogy ritkák a nőstény nemű farkasok.Tudod a szabályt.Tedd la a fegyvert.-mondta magabiztosan.
-Nem ölhetnek meg engem se.Én is az vagyok.Zayn te meg , ne idegeskedj.Nincs addig okod , amíg egyikőtök nem jön közelebb.Fiúk üljetek le a kanapéra.-mondta .Én nagyon megijedtem.Biztos voltam benne hogy Harry nem fog rögtön leülni a kanapéra.Zayn mögé sétált és megfogta a vállát.A kanapé felé húzta , majd leültette.Engem is húzott a csaj, majd lassan leültünk.A nyakamat még mindig fogta , de már nem volt a fejemnél a  fegyver.A másik kezében a kanapéra fektetve pihent.
-Minek jöttél?-kérdezte Harry , még mindig feszülten.
-A farkastanács egy új ötletbe fogott bele.Danver találta ki.Mivel egyre kevesebb a farkas faj a városban, ezért azt találta ki hogy a vérfarkasoknak párt kell találni 2 hónapon belül.Amelyik nem talál párt nőstényeknek  mesterségesen  beültetnek egy sejtet hogy világra hozzon egy kölyköt, míg a hím farkasokat befogják.Nekem már van is párom.-mondta fenyegetően.Harry és Zayn ledermedt , ahogy én is.-Ja és egy kis apróság.Papíron házasnak kell lenniük.-mondta és eltette a fegyvert.
-Mi?-kérdeztem meglepve.Mi van?Miért.Eskü nem maradok a városban.Elmegyek innen jó messzire.És vissza se jövök.
-Jól hallottad ,picinyem.Senkivel nem kivételeznek.Ráadásnak az esküvőre meg kell hívni az egyik vezetőt.És ha te Zaynt választod , akkor muszáj lesz valaki más farkasvezetőt hívni.Ha viszont Harryt akkor magát , a fővezért kell hívnod.Szerintem jól gondold meg.-mondta és megpaskolta a fejem.Felállt , és kisétált az ajtón.
-Nem igaz!-kiabáltam.A konyhába mentem.A tányérok közül kivettem az egyik nagyon törékenyet és földhöz vágtam , egy sikítás kíséretében.Erre nem kényszeríthetnek!Nem !
Zokogni kezdtem , és alig kaptam levegőt.Nekidőltem a fehér konyhafalamnak és lecsúsztam rajta.A hajamba markoltam.Sírtam ahogy csak tudtam.De nem azért mert szomorú vagyok.Csak azért mert ideges .Nagyon ideges.
Mivel egyik fiú sem jött utánam , gondolom még mindig a kanapén ülnek lesokkolva.El kell mennem minél előbb.Felálltam.Ám mikor szaladtam volna át a konyhán , a lábamba a tányér szilánkjai szúródtak bele.
-A kurva életbe!-kiabáltam és leültem.Hála istennek hogy a seggem alatt nem volt szilánk.Felálltam , de akkor a talpamra nem tudtam ráállni.Négykézláb tettem meg az utamat a lépcsőkig.Csak az járt a fejemben hogy minél előbb kijussak innen.


*************************

Sziasztok! Remélem hogy tetszik :3 Most lehet hogy azt hiszitek hogy Charlotte egy hisztis ks r*bi.Ez nem így lesz , a későbbiekben :) Nekem személy szerint eddig ez a kedvenc részem :DD xxx.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    Szegény Charlotte! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :3 ♥ Végre valaki írt :DD Már azt hittem ilyen rossz lett a rész :c

      Törlés
  2. Hát ez vicces :D pedig úgy emlékszem, hogy komiztam... mna mindegy :/ a rész nagyon jó lett! Izgulok, hogy kit választ :3 Siees!!! XoXo
    Clau :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát :) Nekem nem írta :DD Már kezdem is írni az új részt ! :3 ♥ ^^

      Törlés
  3. párápápáápáá..I lovin' it.*---*♥ imádomimádomimádomimádom♥ BlackWolfer 4ever!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh my god :3 *-* Thanks your comments :DD I love you , babe ♥

      Törlés