2014. április 16., szerda

Chapter Twelve~

Figyelem!Ez a rész tartalmaz ijesztő részt!+12!

 ****************
*Harry Styles*

Már elaludt mikor kibújtam mellőle (nagy nehezen, mivel nem akartam felkelni). A haja szétterült a párnán , édesen szuszogott..Elgondolkoztam , mit tehetett velem ez a lány.Mindenre féltékeny vagyok , akit megcsókolhat , megölelhet , megpuszilhat , hozzáérhet , vagy egyszerűen csak ránéz.
A hideg padlónak érintettem a talpam.Elballagtam az ajtóig , ott pedig visszanéztem.Aludt .Halkan lementem a lépcsőn.Zayn a kanapén  aludt összekuporodva.A tévé szólt , de valami hülye ajánló reklám ment benne.Éjfél körül lehetett. A kutya a nappaliban lévő házikójában szundított.Mivel már fáradt voltam hazavezetni, ezért visszasomfordáltam Char szobájába. A lány ugyanabban a pózban feküdt , mint amiben hagytam az előbb..Még mindig az ajtóban álltam és benne gyönyörködtem.Egyszer csak nyöszörögni kezdett...Átfordult a másik oldalára.Gyorsan kezdte szedni a levegőt .Arca eltorzult , a rémálomtól.Nem , ez más.Mintha éreznék egy gonosz energiát.A szemem átváltott sárga színűre.Nagyban  nézelődtem az éjjellátásommal mikor valami megmozdult az ágya mellett.Egy normális ember ezt nem láthatta volna , de egy farkas , egy földönkívüli erővel biztosan meglátta volna.Odamentem az ágy mellé.Ekkor elsuhant mellettem az a valami.Ez elég rossz jel.Lerohantam a nappaliba , és nem érdekelt mekkora zajt csapok.Zaynhez vettem az irányt.
-Zayn!Kelj fel!-mondtam rángatva a vállát.Hirtelen kinyitotta a szemeit , majd odakapta a kezeit.Megdörgölte és elvette onnan.A kutya közben már a lábunknál figyelt felfelé.mintha sejthette volna mi van odafent.Nagyon gyanakvó szemekkel nézett a lépcső felé..Zayn akkor amikor már kijózanodott , akkor száguldani kezdett a lépcső felé.Én utána szaladtam.Az ajtó előtt utolértem és megállítottam.A vállánál fogva rántottam hátra.Már ő is érezte a negatív energiát.Az ő szeme is átváltott .Egyszerre nyitottunk be az ajtón.Halkan nehogy valami történjen.Még mindig ott állt az ágy mellett.A lányt nézte , és mintha a nyálát csorgatná.
-Ez egy lélekevő.Gondolatokkal táplálkozik , és az áldozata érzéseivel.Ha nem ijedsz meg akkor nem vesz észre..Bármit csinálsz , akkor sem vesz , csak ha megérzi azt hogy megijedtél.Úgy hogy ne szarj be Styles.-mondta Zayn.Ő sok mindent tud az ilyen lényekről.Rengetek könyve van róluk.A családja pedig már régóta vadássza az ilyeneket.És ez csak egyre szaporodik.És több lesz belőle.Sokkal több.
-Mivel lehet elűzni.?-kérdezem.Zayn arcára mosoly ül ki.
-Csak ha felébreszted az áldozatot .-mondta és odament Char-hez.Leült az ágyra a szörny elé.Char arcához hajolt és megpuszilta.-Szépség , ébresztő .-mondta mosolyogva.Char felnyitotta a szemeit , és Zayn-re nézett.
-Mi van?-kérdezte rekedtes hangon Charlotte.
-Mennünk kell.-mondta Zayn.A szörny hátrahajtott fejjel, ordítással tűnt el.Char befogta a fülét mivel hozzá volt a legközelebb a női és a férfi sikítás keverékének hangja.Hamvai sem maradtak.
-Mi a kurva élet volt ez?-kérdezte ijedten Zayn felé fordulva.
-Ez nem tudott bántani Char.Ez csak egy lélekevő.Általában a fiatalabb embereket találja meg , akiknek rémalmuk van.Szerencse hogy Harry észrevette, így nem eshetett bajod.-mondta tök nyugodtan.
-És mi történt volna ha Harry a büdös életbe nem veszi észre?Hmmm?-kérdezi Char és felpattan a ágyról.Én lassan elindultam felé.Mögé állok és lefogom a derekánál fogva.Ő kapálózni kezd , és sikítozni.Néha néha a fenekét is meg kellett támasztanom hogy el ne ejtsem. -Harry!Engedj el !A picsába is engedj el!-kiabálta , de én nem engedtem el.Zayn leszaladt az emeletről .Fél perccel később egy jégkockával a kezében tért vissza.Még Char sikított , addig a szájába tette.Nem engedte hogy kiköpje.Miután Char belenyugodott hogy nem köpheti ki , Zayn elvehette a kezét a lány szájától.megnyugodott , én pedig az ágyhoz vittem és lefektettem.Mikor elengedtem Char megint felpattant , és kaptam egy pofont.
-Ha le is fogsz , legalább ne tévedjen el a kezed Harry!-mondta , mire Zayn felkuncogott.Olyan volt mint egy tinilány. Én most Zayn-re gondoltam.Az arcomhoz szorítottam a kezem.Biztos piros marad egy ideig , de nem bánom.Azért sem mert legalább egy kicsi időre hozzáérhettem a fenekéhez.Látásból már régóta ismerem.



**********************************
:)) Remélem tetszik :* Puszi :3

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet, főleg az utolsó bekezdés. :)
    Nem is tudtam, hogy itt is vannak más lények, például lélekevők. Örömmel olvastam. :) Szeretem, ha egy történetben sokféle lény van, Izgi lesz tőle a sztori. :)
    Nagyon várom a következő részt. Boldog húsvétot és tavaszi szünetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj :3 de édesvagy <3 Köszönöm hogy ilyen sokat kommentelsz , és bíztatsz :))

      Törlés
    2. Nincs mit, szívesen teszem. Örülök, ha legalább egy kicsit segíthetek az ilyen fantasztikus íróknak. :)

      Törlés
    3. Aww *--* :3 <3 De aranyos vagy ! :))

      Törlés
  2. Aztakurvaélet *---* Ez valami perfection fanfiction <3 #remélem értékeled a rímet =3
    Lélekevő,anyaúristen xdd rohadt pihent agyad van baszod xdddd
    Imádás van életem <3 :*
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :3 <3 Dehát tudom xdd nem kell kétszer mondani. :DD

      Törlés
  3. szia*--* ez is rohadt jó lett, csak úgy mint a többi<3 most hogy hívták a lélekevőt? MOND HOGY PISTI C:<3 csak így tovább<3 szeretlek^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hii :3 Köszönöm ♥ Robinak hívták :DD Köszönöm :3 !♥♥ Me too , honey :3 ♥

      Törlés