2014. április 5., szombat

Chapter Ten~

*Zayn Malik*

Igen...voltunk olyan jóban, de én most mindent elcsesztem.
Nem mondtam el neki elsőre.De tennem kell valamit!Nem járhat Harry-vel .Mivel ha egy falkavezérrel járna akkor az ellenséges falkák tudnák hogy mi Harry gyenge pontja.
És az nem csak Char-nek lenne rossz , hanem Harry-nek is..Oké , ha Harry beleszeret (ami ha sokat a közelében ólálkodik , akkor biztos) akkor őt mindenképp megakarja majd szerezni , és ezért megtenne mindent.
Kicsit zavarba jött mikor már egy jó pár perce néztem az arcát... Már megnyugodott és elhitte hogy csak azért jöttem hogy láthassam...Nos félig igaz.
-Zayn, nekem mindjárt mennem kell!-mondta , és felállt.
-Hová mész ?-kérdeztem mosolyogva.Elindult felfelé a lépcsőn
-El!- kiabálta vissza , a lépcső tetejéről.Én felugrottam és utána szaladtam.Kettesével , vigyorogva vettem a lépcsőfokokat.
A szobájában a telefonját vette le a töltőről.A táskájába csúsztatta , majd elment mellettem le a lépcsőn.
-Hé!Várj meg!-kiabáltam , és leszaladtam a lépcsőn.Mögé lépkedtem az előszobába..Kiszedem belőle hogy hova megy.A derekát körbeöleltem a kezemmel, és felemeltem..Ő sikítva kapálózott, én pedig a kanapéhoz siettem vele.Ledobtam oda , és fölé érkeztem..Két kezemmel a feje mellett támaszkodtam , és az arcom 20 centire volt az  övétől.Hirtelen lefagyott a mosoly az arcáról és folyamatosan a szemembe nézett.A szemei elvarázsolnak.
-Akkor elmondod hová mész?-kérdeztem ,mikor feleszmélt  és kapálózni kezdett.A kis kezével ütögetni kezdett.
-Oké ,oké!Csak engedj el!-nevetett.Én nagy nehezen lemásztam róla, de még mindig "támadó ülésben" voltam nehogy elmeneküljön.Felült majd megigazította magán a ruhát, és a haját végigsimította hogy a kis rakoncátlan tincsek vissza álljanak a helyükre.-Nagy ez a ház nekem, így egyedül.Üresnek érzem.Ezért hozok ide valakit hogy ne csak egyedül legyek itt..-mondta , engem pedig elfogott egy féltékenység szerűség.
-Ha mondtad volna , szerintem én is jöhettem  volna ide többet.-mondtam és egy kicsit elpirultam.Ő is elmosolyodott..A faliórára pillantott , majd felpattant.
-Zayn , tényleg mennem kell , és még taxit is hívnom kell!-mondta és előkapta a telefonját.Odaszaladtam és kikaptam a kezéből.
-Elviszlek!-jelentetem ki.
-Nem k....-mondta volna de betapasztottam a tenyeremmel a száját..
-Nem kérdés volt ..Elviszlek!-mondtam és magamra kaptam a cipőt..Hallgatás beleegyezés.Ő is felkapta a cipőjét , majd kisétáltam az ajtón.Ő utánam jött ki és bezárta .Eltette a kulcsokat és az autómhoz sétáltunk.
Kinyitottam neki az ajtót mint egy gentleman.Beszállt , majd óvatosan becsaptam a kocsiajtót.Megkerültem a kocsit majd beszálltam mellé.Lediktálta nekem a címet én pedig beírtam a GPS-be.Beizzítottam a motort majd elindultunk.Út közben beszélgettünk.Sok mindent elárultunk egymásnak amit például másnak nem..Barátok , szerelem , család.
-Hogy van a vállad..?-kérdeztem .
-Már jobban és gyógyul.-mondta mosolyogva.
-Ennek örülök.
Fél óra alatt odaértünk.Egy tanya féleség volt.Sok állat és egy csomó ültetvény, egy takaros kis istállóval , és házikóval.Egy öreg nő kinézet az ablakon , majd az ajtó kinyílt.Kiszálltunk a kocsiból..Egy öreg bácsi jött elénk és üdvözölt minket..
-Jó napot Charlotte!-mondta és kezet csókolt.
-Jó napot!
-És a maga személyében kit tisztelhetek?-kérdezte tőlem..
-Zayn Malik, Charlotte egyik barátja.-mondtam és kezet fogtunk.
-Üdvözlöm.-viszonozta a kézfogást.-Akkor megmutatom a jószágokat..-mondta mosolyogva és a hátsó udvar felé kezdett el minket vezetni.Mit viszünk haza??Egy tyúkot, vagy egy malacot vagy , mi a jó fenét?
Amikor beléptünk a kiskapun Char a szája elé kapta a kezét és sikított egy kicsit..Tele volt kiskutyákkal a hely.Belepték az udvart.A hangra viszont felfigyeltek , és felénk kezdtek futni..Char legugolt és letámadtak a kiskutyák.Mosolyogtam a látványon.Az én lábamat is lerohamozták , ezért én is lehajoltam hozzájuk.Eszméletlen édesek voltak..
-Nos melyiket szeretnék elvinni?-kérdezte a bácsi mosolyogva.
-Melyik az amelyik a képen volt?-kérdezte Char.
A bácsi elgondolkozott , körbe nézte a csöppségeket , majd hozzám sétált és leguggolt a lábamhoz és amelyik legjobban bújt hozzám azt vette fel.
-Ő lenne az.-mondta ,én pedig megsimogattam a kutyus fejét.Ugrott volna a kezembe, de a bácsi szorosan fogta.Úgy érzem ezzel a kutyussal jó haverok leszünk.
-Istenem , de édes!-mondta Char és átvette a kezébe.Rögtön elkezdte Char arcát nyalogatni és ugrálni rá..-Szeretnénk elvinni.-mondta és mosolygott a bácsira.
-Ez csodálatos.Tudom hogy jó kezekben lesz!Írjuk alá a papírokat.-mondta .
-Zayn , megfognád egy kicsit?-kérdezte én pedig bólintottam.Átadta a kezembe a kiskutyát és a bácsival bementünk a házba.Char aláírta a papírokat és elköszöntünk .A kocsim hátuljára terítettem egy szőnyeget hogy a kutyus ne a huzatot szőrözze be.Char betette és bezárta az ajtót.Beült előre én pedig mellé.Mindig hátranézett hogy mit csinál a kutya.Én is néha megnéztem a visszapillantóból.
-Mi lesz a neve?-kérdeztem.Elgondolkozott
-Nem tudom..Legyen ..Sam.-monda és megint hátranézett..A kutyus elszundikált .Elmosolyodott majd visszanézett rám.
-Illik rá.-mondtam..-És most menjünk haza?-kérdeztem.
-Még el kéne vinne beoltatni.-mondta.-De vigyél haza és megoldom.
-Eljöttem veled..Elviszlek.-mondtam és az állatorvosi rendelő felé kanyarodtam be.Pont jó felé jöttünk..Ha másik úton jöttünk volna , meg kellett volna kerülni az egész várost.-És minden más meg van.
-Igen.-válaszolt mosolyogva , amitől nekem is mosolyognom kellett.A rendelőbe Nem sokáig voltunk bent hiszen kevesen voltak.Gyorsan elintéztük majd , Char kifizette..Mondtam hogy besegítek , de Miss Makacsság nem engedte.Hazavittem őket majd még ott maradtam náluk egy kicsit..Igaza volt Charnek ,ez a ház tényleg nagyon magányos ha egyedül van..Hála istennek már nincs egyedül.

***************
Sziasztok! :) Remélem tetszett :)) Nagyon el voltam maradva mostanában a részekkel  :) Csak nagyon sok dolgom van :PP 5 sulinapból 4-et végigtáncolok délutánonként. De megpróbálok rendszeresebben lenni..
Szandyxx. :*

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    Char végre nem lesz olyan magányos. Én is szeretnék egy ilyen kiskutyát! :)
    Zayn is aranyos. És igaza van azzal a gyenge pontos dologgal. Nem akarom, hogy Charnak valami baja legyen! De, szerintem, így is-úgy is összejönnek Harryvel.
    Remélem, hamar hozod az új részt, de a táncolás is jó! :)
    Jó (maradék) hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem :") Most majdnem megsirattál :') Olyan jó ezeket hallani :)) Nagyon szépen köszönöm :)) :") Igen, a táncot is nagyon szeretem , de nem biztos hogy bírni fogja hosszú ideig a lábam :)) Még egyszer köszönöm :3 xxx.

      Törlés
  2. Nem nagyon tudok mit írni,asszem' kifogyott a szókincsem :DD Jaj,Zaynie,há' nem megcsalik a drága? xd na,majd kap még érte,most nem ez a lényeg...xd
    .; Imádom ezt (is)!! Annnnnyira szeretem ahogy irsz :33 Hazza meg húzzon már bele a csajozásba,még elcsábítja itt nekem a férjecskémet :(( xdddddd
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dédesvagy:3 Majd ő is bele fog húzni:DD XX.

      Törlés
  3. Amúgy ez nem a Chapter Ten? :D

    VálaszTörlés
  4. Eddig nem komiztam neked, de végig olvastam. Annyira tetszik... Jáj mán meghalok, de én jobban örülnék Char-nek és Zayn-nek. Valahogy jobban tetszene a kis féltékennyel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...Még hozhatok meglepetéseket.:D xx. :33

      Törlés