2014. április 20., vasárnap

Chapter Thirteen~

*Charlotte Sher*

Amint lenyugodtam , Zayn visszament nappaliba, Harry-t pedig elküldtem a vendégszobába.Duzzogott egy sort , de aztán kiment .Egyedül maradtam.De éreztem hogy egyikünk sem fog tudni aludni.Felkeltem , és felültem az ágyon.Nem voltam túl jól.Felálltam , de megszédültem ezért visszaültem.
Nagyokat lélegeztem , majd megint felálltam.Most sikerült,  nehézkesen  , de sikerült.Néha-néha megingok de semmi bajom.A lépcsőn lefelé jó erősen a korlátba kapaszkodtam.Az utolsó lépcsőfoknál majdnem megbotlottam, de megálltam.Úgy érzem mintha a gyomromba, valami mozgolódna.Nem vagyok terhes!
A konyhába mentem , egy pohár vízért.Útban a konyha felé benéztem a nappaliba.Zayn meredten nézte a tévében menő sci-fit.Nem tudom hogy mi ment benn , de érdekes lehetett , ha lefoglalta.A konyhába érve ,  levettem a poharat a szekrényből , és töltöttem bele csapvizet.
A hideg víz nagyon jólesett a torkomnak , mivel nagyon ki volt száradva.Leültem egy bárszékre a konyhába, és előre néztem.Elbambultam.Azt sem vettem észre hogy valaki bejött a konyhába.Leült mellém , de még mindig nem tudtam ki az.Nem akartam tudni.
-Ezek szerint most levegőnek nézel.-mondta rekedten.Ez Harry.Felismertem a hangját.-Igaz?-kérdezte.
Megráztam a fejem.Ránéztem , ő pedig rám mosolygott.Visszamosolyogtam , de nem volt túl őszinte.De az övé se.-Nem tudsz aludni?-kérdezte , én pedig bólintottam.-Mit  tettem hogy , nem szólsz hozzá?-kérdezte , kicsit megilletődve.
-Semmit, csak nincs kedvem beszélni.-mondtam neki.Elmosolyodott.Zayn is besántikált  a  konyhába.Ő a másik oldalamra ült , semleges arccal.Az órára néztem.
-Fiúk..-sóhajtottam.-Hajnali 2 óra van.És ahogy látom egyikünk se akar aludni.Sam!-kiabáltam  a nappaliba.Nem jött.-Sam!-kiabáltam már másodszorra , de semmi.Zayn is furcsállni kezdte.Egyszerre álltunk fel , és mentünk a nappali felé.
-Sam!-hívta Zayn is.Nem hallottunk semmit.Egyszer csak az emeletről nyüszítést hallottam.Gyorsan szaladtam fel a lépcsőn.Úgy a  lépcső végén volt egy nagy lécsőfok amely különbözött a többitől.Magasabban volt.Sam közvetlen előtte ült és nézett felfelé, miközben nyüszített.Felvettem , és levittem a lépcsőn .Zayn elnevette magát , és átvette.Sam nagyon izgatott lett mikor Zaynhez került.Ugrálni kezdett a kezébe.
-Legalább valakinek jó az estéje.-mondom , és megsimogatom a kutyusom buksiját.Ásít egyet és lehajtja a fejét Zayn vállára.
-Nehogy elaludj a vállamon öcskös!-mondta Zayn , és letette a kutyaházba.Sam elhelyezkedett , és elaludt.
Én leülte a kanapéra és bekapcsoltam a tévét.Egy hülye beszélgetős műsor ment.Inkább  kikapcsoltam . A sötétben ültünk.Hárman a kanapén .Úgy érzem , nem ez lesz a legjobb esténk.Már majdnem elaludtam , mikor kopogtak a ajtón.Gyorsan Zayn-hez húzódtam ő pedig megölelt.Harry felállt , és az ajtóhoz sétált..
-Te mi a faszomat keresel itt?-kérdezte Harry.

10 megjegyzés:

  1. Oh *----* Ki áll az ajtóban? :D Nagyonjóó ;))
    <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :)
    Szegény Sam! Olyan aranyos, hogy nem tudott felmenni. :)
    Az ,,ajtós emberre'' nagyon kíváncsi vagyok, ha már Harry így reagált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :) Sokaknak meglepetést fog okozni :))

      Törlés
  3. Óóó hát ez nagyon cukikaaa!!! Én inkább vagyok Zayn-Charlotte párti mint Harry-Charlotte-i :) Ezer százalékba fogadok hogy Niall áll majd az ajtóba!!!! Remélem igazam lesz. Nagyon jól blogolsz csak így tovább!!! Siess a kövi résszel!!!

    VálaszTörlés
  4. Aztakurwa!! Ha Harry ìgy reagált, akkor megérzésem szerint balhé lesz!! De nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát .3 Ezt a következő részben megtudjátok :3 ♥

      Törlés
  5. sejtem hogy ki az éjjeli bagoly aki az ajtóban áll c: ♥

    VálaszTörlés